Reviews
Kwaliteit poster, ze denken met je mee
Prima
Heel positief! Erg snel ontvangen en bij vragen ook goed geholpen.
Persoonlijk en goed advies, vriendelijke mensen en goed product geleverd! Ik ben heel tevreden!
positief
Heel klantvriendelijk. Snelle levering. Mooie poster.
communicatie slecht geen bericht van verzending ,poster stond 16 juni s,avonds bij de achterdeur gelukkig kwamen we laat thuis
Antwoord van Schuttingposter
Beste Jan,
Allereerst hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen om een review te plaatsen.
We vinden het vervelend dat het ontbreken van informatie over de bezorging tot een extreem laag eindoordeel over onze totale dienstverlening heeft geleid.
We hebben geconstateerd dat inderdaad per abuis geen track&trace code aan je is verstuurd. Soms glipt er een tussendoor; onze excuses daarvoor.
We hebben er helaas geen invloed op dat bezorgers pakketjes ergens neerzetten of achterwege laten om een bericht in de bus te doen.
Er is geen persoonlijk contact geweest, vandaar dat ik niet kan reageren op de lage score voor klantvriendelijkheid en voor de reactiesnelheid.
Omdat je hebt aangegeven niet te willen dat wij contact met je opnemen, plaatsen we onze reactie bij het review.
Gelukkig is de poster naar tevredenheid (5/5) en dat is toch de ervaring die beklijft.
Goede kwaliteit! Snel geleverd en afbeelding op de website klopt met wat je krijgt.
Goed. Advies was duidelijk
Klantvriendelijk zeer goed
Prima service
Het was zeer prettig om telefonisch persoonlijk advies te krijgen. Prachtige kwaliteit.
Supersnelle levering! Wel jammer dat er geen enkele terugkoppeling kwam over tijdstip van levering. Compleet onverwacht. Kwaliteit super!
Erg goed
Goed contact gehad over de bestelling.
Sterke punt : persoonlijk contact in uw showroom
Zeer goed, ook telefonisch goed te bereiken en prima hulp.
Top! Goede, eerlijke service.
prima, goed te woord gestaan en advies gekregen.
Heel goed