4,8
4,8 van 5 sterren (op basis van 1.057 reviews)
Uitstekend82%
Heel goed17%
Gemiddeld1%
Slecht0%
Verschrikkelijk0%
1 september 2016

prima

A. ter Riet
1 september 2016

gevonden via Google

prima bedrijf en zeer klantvriendelijk ik ben zeer tevreden

vianen
31 augustus 2016

zie opmerkingen

Mark engels
25 augustus 2016

Correcte afhandeling, snelle levering

Van mierlo
23 augustus 2016

Leuk bedrijf met vriendelijke mensen.

R. Leeuwenkamp
23 augustus 2016

one line besteld,fijn dat als je nog geen internet bankieren hebt,je toch kan bestellen.

gosselaar
23 augustus 2016

prachtig is de poster in 1 woord geweldig

benders
11 augustus 2016

Zeer tevreden over schuttingposter, nadat we de poster hadden gekregen zaten er te weinig ringen in, binnen enkele dagen was dit probleem naar volle tevredenheid opgelost.

Janny Elzinga

Antwoord van Schuttingposter

Dankjewel voor het invullen van ons formulier en je uitstekende beoordeling. De tekst bij de klantenservice is inmiddels aangepast om misverstanden te voorkomen. Dankzij je verwijzing naar onze pagina ‘klantenservice’ hebben wij de tekst aldaar aangepast, zodat bezoekers weten waar zij aan toe zijn. “Tenzij je aangeeft dat je een andere afwerking wilt, wordt de poster die je via de website of e-mail bestelt, altijd afgewerkt met aluminium ringen langs de rand. De ringen worden ongeveer om de 50 cm geplaatst. De uiteindelijke verdeling is afhankelijk van de afmetingen van de schuttingposter. Wil je een specifieke afstand tussen de ringen in verband met de bevestiging of om andere redenen, geef dat altijd aan bij de ‘opmerkingen’ in het bestelproces. ” Je had de poster ook keurig verpakt bij de retourzending! We wensen je veel en lang plezier van de poster en vinden het leuk om een foto ontvangen zodat we kunnen zien hoe de poster in het frame is bevestigd. Groeten, Dorien

7 augustus 2016

Duidelijke info, makkelijk bestellen en snelle levering. Het voorbeeld via de mail is ook fijn om te zien hoe het gaat worden.

Huibers
6 augustus 2016

Goed, maar aflevering blijft een probleem daar je maar kort de dag weet van de levering en je dan eigenlijk de hele dag dient thuis te blijven. Komt niet altijd goed uit.

Annick

Antwoord van Schuttingposter

Dankuwel voor het invullen van onze vragenlijst. Vervelend dat de bezorging niet zo gunstig was. Onze posters worden bezorgd door PostNL. U kunt via de track&trace code uw pakket volgen. PostNL zorgt voor de informatie en het aflevermoment is inderdaad slechts korte tijd vantevoren bekend. Het is wel mogelijk om (mocht het pakket niet kunnen worden afgeleverd) de tweede bezorgpoging op een door u vast te stellen moment/locatie te doen plaatsvinden. Wij gaan in ieder geval uitzoeken of het mogelijk is om dit te verbeteren zodat onze klanten zelf vooraf het bezorgmoment kunnen kiezen.

4 augustus 2016

Ruime keuze goede kwaliteit

Samantha
26 juli 2016

Zeer mooi goed en goed afgewerkt

Jan nijboer
22 juli 2016

Hele goede service.

Roos
22 juli 2016

Jammer dat ik er niet eerder van heb geweten!Heb maar een klein tuintje,maar het is nu een tuintje met vergezicht!Super.

Marga Janssens.
17 juli 2016

In 1 woord TOP. Goede service , snelle reacties op mail, goede kwaliteit nn prima levering !!! Het terug keren waard ??

W de Roo
14 juli 2016

ze namen alle tijd om ons te helpen met het maken van een keuze en die vervolgens aan te passen aan onze wensen. heel prettig.

elly van de vondervoort
14 juli 2016

Per telefoon besteld. Gesprek was goed en vriendelijk. Naar mijn bestelling werd direct gekeken of deze leverbaar was in de maten die ik had door gegeven. Gesprek was duidelijk.

Mv Bos
11 juli 2016

Mijn ervaring met schuttingsposter is heel goed geweest. Als we weer een nieuwe poster willen bestellen dan zullen we zeker weer naar schuttingsposter.nl gaan.

Piet Neuvel
11 juli 2016

Vriendelijk te woord gestaan. Een klein probleem met de bevestiging werd zeer vlug opgelost.

Theo Coehorst
9 juli 2016

Super mooie vakantie foto uit Rome hangt in een mooie lijst in de tuin .

prachtig .

Peter VAN KAAM